Організація освітнього процесу

Організація освітнього процесу

ДНЗ «Рівненський ОНЦ АПК»

на 2020-2021 н.р

ДНЗ «Рівненський ОНЦ АПК»

на 2020-2021 н.р

Інструкція для слухачів

Інструкція для слухачів, які відвідують навчальний центр під час карантинних обмежень. Шановні слухачі! У зв’язку з відкриттям навчального центру в умовах адаптивного карантину, будь ласка, дотримуйтесь наступних рекомендацій:

1. Збираючись до навчального закладу, насамперед, зверніть увагу на стан здоров’я  та проведіть температурний скринінг. У разі виявлення найменших проявів респіраторної хвороби (кашель, нежить, підвищена температура тіла, тощо) у себе або членів вашої родини звернуться до сімейного лікаря та обов’язково проінформуйте майстра в/н чи відповідального працівника закладу. Виконайте, усі необхідні заходи щодо самоізоляції.

2. Проконтролюйте, щоб до пакету засобів індивідуального захисту  обов’язково було покладено:

● Респіратор або медичні чи тканинні маски (у розрахунку 1 маска на 3 години), які рекомендовано зберігати у zip-пакеті чи у папці на кнопці;

● Пляшка з питною водою, оскільки під час карантину питний режим в центрі не забезпечується організовано.

 3. Слухачі можуть використовувати персональні антисептики, рукавички, сухі та вологі серветки (за власним бажанням).

4. Пригадайте, як правильно користуватися антисептичними розчинами, оскільки їх випадкове потрапляння на слизові оболонки очей, носа, рота здатні викликати опіки!

5. Дотримуйтесь режиму роботи навчального закладу, зберігаючи дистанцію з працівниками та з іншими слухачами 1,5 м. Уникайте скупчення людей.

 6. Прихід слухачів до навчального закладу здійснюється на чітко визначених локаціях.

7. Слухачі, які перебувають на території закладу зобов’язанні бути в захисних масках (у тому числі власного виготовлення), так, щоб були покриті ніс та рот, відповідно до карантинних вимог. Вхід  сторонніх осіб у приміщення закладу освіти ЗАБОРОНЕНО. Обмеження не стосується тих, хто супроводжує осіб з інвалідністю.

8. Відповідно до правил та умов адаптивного карантину в закладі систематично проводиться дезінфекція обладнання та приміщень. У зв’язку з цим, слухачі повинні надати інформацію щодо наявності  алергічних реакцій на миючі, дезінфікуючі засоби та антисептики. Якщо слухач має важкі хронічні захворювання, що можуть викликати невідкладні стани, ОБОВ`ЯЗКОВО повідомляйте про це майстра в/н.

9. Для зв’язку у разі виникнення непередбачуваної ситуації (погіршення стану здоров’я тощо) надайте майстру в/н свій достовірний номер телефону, або інших членів родини.

10.З метою отримання оперативної інформації про зміни організації роботи навчального закладу (режим, освітній процес тощо) щоденно переглядайте офіційний сайт закладу, сторінку  в Viber, де розміщується відповідна інформація.

11. Для вирішення нагальних питань, отримання інформації стосовно роботи закладу звертайтесь до адміністрації в телефонному режимі або он-лайн. Контактний телефон навчального закладу: (0362) 62-08-50 У разі виникнення запитань, що потребують роз’яснення або втручання органів виконавчої влади та місцевого самоврядування:

● Урядова гаряча лінія: 15-45

● Гаряча лінія МОЗ: 0 800 505 201

● Гаряча лінія Центру громадського зв’язку: 0 800 505 840

● Гаряча лінія з питань COVID-19 у Рівненській  області: 0 800-500-078

11. Зверніть увагу на обмежене перебування  в громадських місцях. Це є небезпечним для  здоров’я, навіть під час послаблення карантину. Будьте готовими та проінформованими!

З інструкцією ознайомлена(ий)

Тимчасовий порядок  організації освітнього процесу в умовах адаптивного карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

ДНЗ «Рівненський ОНЦ АПК» тимчасовий порядок організації освітнього процесу в умовах адаптивного карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19). Даний порядок розроблено відповідно до статті 40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», постанови Головного державного санітарного лікаря України від 30.07.2020 № 42 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), листа МОН України від 05.08.2020 №1/9-420 «Щодо організації роботи закладів  освіти у 2020/2021 навчальному році» з метою забезпечення інфекційної безпеки у закладі освіти та організації повноцінного освітнього процесу. Даний порядок буде розміщено при вході до навчального центру та на сайті навчального центру». Про будь-які зміни щодо встановлених обмежень та умов організації освітнього процесу буде повідомлено через офіційні сторінки в мережі Інтернет та при вході до навчального центру.

І. Вхідний скринінг та правила поведінки персоналу

1.Усі працівники закладу  заходять через центральний вхід.

 2. Увесь персонал проходить термометрію на центральному вході перед початком робочого часу.

 3. Вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів).

4. Відповідальний працівник оглядає персонал перед початком роботи на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей).

5. У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з вищевказаними симптомами співробітник до роботи не допускається. Про такий випадок видповідальний працівник повідомляє директора закладу.

6. При виявленні підвищеної температури тіла (вище 37,2 С) або респіраторних симптомів вдома працівник закладу  повідомляє свого безпосереднього керівника та не виходить на роботу.

7. Для вирішення питань, що не потребують особистої присутності, максимально використовувати засоби зв’язку (Інтернет, телефон). Близькі контакти між персоналом обмежуються.

8. У разі відсутності медичної сестри вхідний скринінг працівників проводить відповідальний працівник.

9. В навчальному закладі  організовано забезпечення засобами індивідуального захисту всіх працівників ( із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну – безпосередньо на робочому місці кожного працівника). Зміна масок – кожні три години.

10. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу  використання захисних масок є обов’язковим.

 11. Якщо працівники користуються масками багаторазового використання, то вони обов’язково повинні мати герметичні пакетики (zip-пакет, або папка на кнопці, тощо). Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакетик.

ІІ. Вхідний скринінг здобувачів освіти на наявність ознак інфекційного захворювання

1. Відповідальність за прихід до закладу здорового слухача (з нормальною температурою тіла (до 37,2 С), відсутністю наявних симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей ) несе сам слухач.

2. Вхід до закладу  здійснюється лише за умови використання засобів індивідуального захисту (захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно, або респіратора). В навчальний заклад заходять тільки слухачі, викладачі та персонал закладу.

3. Відповідальний працівник при вході до закладу  проводить візуальний огляд слухача на наявність симптомів інфекційного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей).

4. Вхід  стороннім особам до навчального центру суворо заборонено. Спілкування педагогічних працівників із батьками здійснюється дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку або на території навчального закладу.

5. З метою впровадження заходів щодо застосування практики соціального дистанціювання та уникнення скупчення, спрямованих на мінімізацію контактування з іншими особами, у закладі  запроваджується відкриття двох входів та гнучкий графік початку навчальних занять для різних категорій здобувачів освіти. Довільно пересуватися по навчальному центру не дозволяється.

6. Якщо у слухача визначено температуру тіла вище 37,2 С або наявні інші симптоми респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей)  до занять не допускається:

–  відправляється додому з рекомендацією звернутись до сімейного лікаря;

 – у разі необхідності викликається швидка медична допомога. Після чого  приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров’я.

7. Відповідальний працівник веде облік таких слухачів навчального центру.

8. Після того, як слухач з підвищеною температурою тіла або симптомами респіраторного захворювання був відсторонений від освітнього процесу, до закладу освіти  може повернутись лише після одужання та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що він здоровий та може бути допущений до відвідування закладу освіти.

 9. При підтвердженні ПЛР-тестуванням захворювання слухача на COVID-19, ізолюється на 14 днів повністю вся група, для якої освітній процес буде здійснюватися дистанційно.

10. При підтвердженні ПЛР-тестуванням захворювання працівника закладу на COVID-19 дана особа перебуває на лікарняному, а керівник закладу освіти складає список контактних осіб, які будуть відправлені на 14-денну самоізоляцію. Керівник закладу освіти відправляє список контактних осіб на Департамент освіти Рівненської міської ради з метою передачі інформації до ЦПМСД. Педагогічні працівники, які перебувають на самоізоляції, продовжують працювати дистанційно.

11. Викладач, який проводить заняття, розпочинає його з опитування слухачів щодо їх самопочуття. Результати опитування фіксуються в Журналі опитування самопочуття слухача кожної групи.

12. Майстер в/н в даному Журналі фіксує інформацію щодо температури слухачів та наявність ознак респіраторних захворювань слухача.

13. Заступник директора Процьков В.З. і відповідальний працівник щоденно проводять моніторинг та аналіз відвідування занять слухачів з метою раннього виявлення збільшення захворюваності.

14. Завідувач з господарської діяльності контролює обробку всіх поверхонь в класних аудиторіях дезрозчинами після кожної зміни.

 ІІІ. Організація освітнього процесу в навчальному центрі

1. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов’язковим. Зміна  масок кожні три години.

2. Якщо у слухачів будуть маски багаторазового використання, то обов’язково мати герметичні пакетики (zip-пакет, або папка на кнопці) з позначками «Для використаних масок», «Для нових (чи запасних) масок». Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакетик.

3. Для використаних одноразових масок в закладі освіти є спеціальні контейнери з поміткою «Для використаних масок».

4. Для мінімізації пересування слухачів у приміщеннях навчального центу за кожною групою закріплений навчальний кабінет для проведення усіх занять, за виключенням інформаційних технологій.

5. Освітній процес у навчальному центрі організовується відповідно до визначеного рівня епідемічної ситуації в місті. Режим роботи закладу в умовах адаптивного карантину:

– тривалість навчального заняття для слухачів навчальних груп – 45 хв.;

 – навчання здійснюється в навчальних кабінетах, закріплених за кожною групою;

 – одночасно навчаються всі слухачі.

В разі визначення «червоного» рівня епідемічної ситуації в місті освітній процес здійснюється виключно з використанням технологій дистанційного навчання.

6. Основні форми дистанційного навчання – це синхронне, асинхронне та гібридне (комбіноване). Слухачі самі можуть структурувати проходження того матеріалу, який їм потрібно засвоїти у межах однієї з тем в умовах асинхронного навчання. Наприклад, повертатись до попередніх занять, шукати додаткову інформацію, конспектувати тощо у зручний для них час за гнучким графіком.

7. Час, виділений на дистанційну форму роботи, дозволяє слухачам відповідно до графіку отримати он-лайн-консультації у синхронному режимі.

 8. Пересування навчальним центром при поділі груп на заняттях здійснюється так: одна група залишається у кабінеті, закріпленому за групою, а інша переходить до іншого кабінету після дзвоника на заняття, коли коридори вільні, і повертається назад за кілька хвилин до закінчення заняття, коли в коридорах ще не відпочивають слухачі.

9. З метою забезпечення асинхронного перебування слухачів в коридорах рух здійснюється відповідно до розробленого графіку. В той час коли слухачі знаходяться в коридорі, в навчальному приміщені здійснюється 10- хвилинне провітрювання.

10. Запроваджується гнучка структура навчального процесу з можливістю внесення змін до термінів навчання, початку та завершення навчальних програм, з урахуванням епідеміічної ситуації.

11. Передбачене уникання організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між слухачами: проведення ранкових зустрічей із дотриманням соціальної дистанції, за можливості, на свіжому повітрі тощо.

12. За можливості, передбачається організація проведення навчальних занять з окремих предметів на відкритому повітрі.

13. На вході до навчального центру та у його приміщеннях передбачається розміщення інформаційних матеріалів щодо профілактики коронавірусної хвороби СОVID-19.

ІV. Організація дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів у навчальному центрі

1. Основним заходом гігієни рук в умовах навчального центру є миття рук з милом.

 2. Протирання рук вологими серветками з метою знезараження або в якості заміни миття рук недоцільне та неефективне.

 3. Тертя рук з милом повинно тривати не менше 30-40 секунд.

4. Кожна санітарна кімната закладу освіти забезпечується рукомийником, який обладнаний рідким милом в дозаторі та паперовими рушниками.

 5. Передбачається проведення навчання працівників закладу та слухачів щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог.

6. Організовано централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Для використаних масок».

7. На вході до всіх приміщень навчального центру організовано місця для обробки рук антисептичними засобами. Обробка рук антисептиком проводиться методом втирання протягом 30 секунд.

8. У разі виникнення потреби або необхідності залишити приміщення навчального центру користуємося тільки центральним входом.

9. Вихід із навчального центру передбачено тільки по завершенні навчальних занять через виходи, закріплені за кожним майстром в/н.

 V. Організація питного режиму та харчування у закладі освіти

1. У період адаптивного карантину організація питного режиму відбувається із використанням індивідуального (пляшки з водою) посуду.

2. З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) за кожною групою закріплено відповідну перерву для харчування.

3. У навчальному центрі організовано централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою та з подальшою утилізацією.

Правила поведінки здобувачів освіти

Правила поведінки слухачів під час перебування в навчальному центрі в умовах карантинних обмежень

 1. Відвідування навчального центру дозволяється слухачам без симптомів респіраторних хвороб.

2. Перед відвідуванням закладу слухачі ОБОВ’ЯЗКОВО перевіряють наявність у себе засобів індивідуального захисту та пляшки з питною водою, оскільки під час карантину питний режим в навчальному центрі не забезпечується організовано. Дозволяється використовувати персональні антисептики, рукавички, сухі та вологі серветки.

 3. Чітко дотримується режим роботи центру: слухачі приходять до навчального центру своєчасно, зберігаючи дистанцію з оточуючими 1,5 м, уникаючи скупчення людей.

4. На вході в навчальний центр слухачі мають обробити руки антисептиком. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ на правила користування антисептичними розчинами, оскільки їх випадкове потрапляння на слизові оболонки очей, носа, рота здатні викликати опіки!

 5. До навчального центру слухачі заходять виключно через окремий вхід, інформацію про який завчасно надає  керівник.

6. Пересування по навчальному центру слухачі здійснюють за чітко визначеними маршрутами в засобах індивідуального захисту.

 7. На території навчального центру слухачі зобов’язані знаходитись у засобах індивідуального захисту (масках або респіраторах).

 8. Знімати засоби індивідуального захисту слухачам дозволяється тільки під час заняття.

9. Використані маски слухачі викидають виключно у спеціальні контейнери для їх подальшої утилізації.

10. При спілкуванні з іншими слухачами необхідно уникати обіймів, рукостискань, дотримуватись соціальної дистанції.

11.Під час відвідування санітарних кімнат слухачі дотримуються санітарно-гігієнічних правил, миючи ретельно руки, користуючись рідким милом, паперовими рушниками та дезінфектором.

12.ОБОВ`ЯЗКОВО щоденно повідомляти майстру в/н про своє самопочуття. У разі виявлення у себе симптомів хвороби, слухач негайно звертається до викладача, майстра в/н чи відповідального працівника.

Інструкція з дій працівників навчального закладу  у разі виявлення слухачів з ознаками хвороби

1. Перед початком кожного заняття в групі  педагогічні працівники ОБОВ`ЯЗКОВО опитують слухачів щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби.

2. Педагогічний працівник, який під час опитування чи впродовж дня, виявив слухача із симптомами хвороби телефоном інформує відповідальному працівнику.

3. Відповідальний працівник забирає слухача до ізолятора та повідомляє відповідальному з господарської частини про приміщення, яке необхідно дезінфікувати.

 4. Решту слухачів групи ізолюють (припиняється рух слухачів по навчальному центрі)..

 5. У разі потреби відповідальний працівник викликає швидку медичну допомогу.

6. Технічний працівник дезінфікує приміщення.

 7. Відповідальний працівник інформує  Департамент освіти Рівненської міської ради про виявлення слухача з ознаками хвороби, обмежує вхід до приміщення, де перебуває слухач із симптомами.

8. Майстер в/н проводить інструктаж з слухачами, які контактували з слухачем з ознаками хвороби.

 9. Слухачі групи, де виявили слухача із симптомами, переходять на самоізоляцію до отримання результатів лабораторних досліджень.

10. Якщо тест не підтверджує COVID-19, слухачі повертаються на навчання.

11. Якщо тест підтверджує COVID-19, слухачі переходять на дистанційне навчання на два тижні.

Залишити відповідь

Назва *
E-mail *
Сайт